14
May
08

charlotte gainsbourg

Charlotte Gainsbourg este una din micile descoperiri facute in timpul unei nopti de insomnie…Stiam ca este fiica actritei Jane Birkin si a lui Serge Gainsbourg, ca a castigat 2 premii Cesar si o vazusem in cateva filme…probabil v-o amintiti din 21 Grams, La science des reves sau mai recentul I’m not there…dar am fost surprinsa sa-i ascult muzica. The songs that we sing a aparut in 2006 pe cel mai recent album 5:55 la care Gainsbourg a lucrat cu cei de la Air, Jarvis Cocker si Neil Hannon. Rezultatul: piese cu un stil inconfundabil potrivite pentru o dupa-amiaza ploioasa sau de ce nu…pentru o noapte in care somnul intarzie sa apara.

2 Responses to “charlotte gainsbourg”


  1. September 25, 2008 at 4:09 pm

    fain albumul. din acelasi registru, iti recomand, daca nu cumva ai ascultat deja: zazie – “totem” si calogero – toate albumele lor sunt extrem de bune.

  2. 2 moonlightblues
    September 25, 2008 at 9:22 pm

    zazie am ascultat …am cateva albume si-mi place dar nu pot sa spun acelasi lucru de calogero: am doar o piesa pierduta pe aici si nu am fost curioasa sa-i caut muzica…pana acum 🙂


Leave a Reply

