07
Jul
08

In the mood for…tango

Ce faci in mijlocul noptii cand toata lumea din jur doarme, somnul refuza sa apara si te despart doar 4 ore de momentul in care trebuie sa te prezinti la serviciu, odihnita si gata sa ataci teancul de dosare care te asteapta pe birou? Cauti tangouri pe net…desigur ­čśŤ Nu mi-am dat seama ca este atat de greu sa gasesti imagini de calitate din concursurile de tango. Aici de exemplu inca o milonga interesanta dansata de Javier Rodrigues si Geraldine Rojas.

4 Responses to “In the mood for…tango”


  1. 2 moonlightblues
    July 7, 2008 at 9:10 pm

    mmda? ce sa citesc acolo?

  2. 3 Robert
    July 9, 2008 at 12:59 am

    Mmda si de la mine ­čśŤ A se citi “Mmda, un mod misto de a petrece orele tarzii ale noptii, o initiativa remarcabila de a readuce in discutie o arta demult consacrata, desi nu ma omor dupa tangouri, all those fancy moves make me dizzy and envious” ­čśÇ

    But me likes Gotan Project : http://www.youtube.com/watch?v=0uvagiSClgY&feature=related ->my personal favourite ­čśÇ

  3. 4 moonlightblues
    July 9, 2008 at 1:35 am

    Mie-mi place mai mult Triptico de pe albumul ala:) Intr-un fel datorita Gotan Project am inceput sa ascult si sa ma interesez de tango…pana la “Revancha del tango” le stiam doar pe cele foarte cunoscute: Por una cabeza lui Gardel datorita filmului si Libertangoul lui Piazzolla….nici acum nu m-am lamurit ce era cu mmda-ul lui Alin dar presupun ca era unul critic de genul:”iar nu dormi???”:P


Leave a Reply

in cautarea filmelor pierdute

Bookdepository

buy the book from The Book Depository, free delivery

Coltul colectionarului



