23
Oct
08

Carti intarziate si madame plictisite

Ce poate fi mai placut atunci cand vii obosita de la serviciu decat o cearta cu madamele de la posta, care pe zi ce trece inventeaza mai multe reguli pentru a ne face viata mai frumoasa? Da….este unul din numeroasele posturi despre placerea de a avea de-a face cu Posta Romana. Pentru ca pot sa trec peste orice: aerele de superioritate, pauzele de cafea interminabile in care noi trebuie sa le ascultam barfele sau cum le-a iesit placinta aseara, cataloagele de cosmetice rasfoite in ciuda cozii de la ghiseu, ca lucreaza doar 2-3 desi sunt 6 ghisee deschise, chiar si peste faptul ca-mi sar in cap daca scriu pe un colet cu marker rosu si nu negru …toate ca toate, dar pana la cartile mele! Lasand la o parte faptul ca celor de la Rao le ia o luna sa-ti expedieze un colet si ca am mai comandat o multime de carti asa fara nicio problema, unde scrie ca nu pot face o comanda la alta adresa decat cea din buletin??? Ce mare frauda poti sa comiti daca te prezinti cu avizul, cartea de identitate si banii? Conform scenariului asta, ar trebui sa-mi comand cartile la 200 km distanta si sa calculez sa vina fix in weekendurile in care mai ajung si eu acasa o data la 2 luni. Dar atunci, ar trebui inventate noi reguli pentru alungarea plictiselii de dupa-amiaza, nu?

6 Responses to “Carti intarziate si madame plictisite”


  1. 1 Animaliciul79
    October 24, 2008 at 12:00 am

    Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine 😛

  2. October 25, 2008 at 11:47 am

    m-am plimbat putin pe blogul tau, plecind de la link-ul pe care l-ai lasat cind te-ai semnat la mine.

    ai SUPER GUSTURI!

    n-am gast nici un titlu sau nume (din carte, muzica, film)care sa nu-mi placa.

    so, am decis sa te pun in blogroll.

    nu ne cunoastem, nu? (poate ne si cunoastem intr-o zi)

  3. 3 moonlightblues
    October 25, 2008 at 12:54 pm

    nu cred ca ne cunoastem 🙂 am dat de tine intamplator si postul despre Damage mi-a amintit ca am un film de Louis Malle nevazut aici

  4. 5 moonlightblues
    October 27, 2008 at 1:06 pm

    sigur ca da…imediat ce plec de la serviciu si am mai mult de 2 minute libere 😛

  5. November 5, 2008 at 5:47 pm

    la capitolul asta sunt o norocoasa. sau, poate ca, mama e. ea mi le ridica si apoi le trimite spre b, prin alte metode. ideea e ca exsista si exceptii, care intaresc regula, desigur. 🙂 doamna de la posta mereu le pune deoparte si daca mama nu se prezinta in timp util, o suna sa o anunte.


Leave a Reply

