28
Oct
08

In joaca

Se tot joaca lumea pe bloguri si se pare ca mi-a venit si mie randul 🙂 Persoana curioasa in cazul asta este Ela iar regulile sunt simple:

Regula nr. 1 : Cei carora li s-a pasat leapsa trebuie sa-si scrie raspunsurile pe blog si pot inlocui orice intrebare care nu le place cu una formulata de ei.

Regula nr. 2 : Da leapsa mai departe la 6 oameni.

1. Daca persoana pe care o iubesti te-ar insela, care ar fi reactia ta?

Cel mai probabil bye bye, am tendinta sa fac compromisuri intr-o relatie dar nu si intr-o situatie de genul asta.

2. Daca exista un vis pe care doresti sa ti-l indeplinesti, care e acela?

Sa am propriul meu magazin de antichitati/ cafenea de care sa ma ocup incepand de la achizitii, decoratiuni pana la tipurile si numele cafelelor servite celor care-mi trec pragul.

3. Pe cine ai vrea sa paruiesti?

De obicei sunt o persoana pasnica dar am si eu limitele mele asa ca raspunsul ar fi: functionarele de la Posta si Registrul Comertului.

4. Ce ai face daca ai avea un miliard de dolari?

In primul rand mi-as lua o casuta cu gradina si mansarda iar apoi as vrea sa mi se piarda urma cativa ani in care sa calatoresc.

5. Prietenul tau cel mai bun va ramane intotdeauna prietenul tau cel mai bun?

Daca ar fi doar alegerea mea, da.

6. Ai iubit vreodata doi oameni in acelasi timp?

Nu si nici nu vreau sa mi se intample. Sunt mult prea nehotarata sa aleg usor intr-o situatie de genul asta.

7. Cat timp ai astepta o persoana pe care o iubesti cu adevarat?

Destul de mult dar totusi e relativa treaba: depinde de persoana, de situatie.

8. Daca ai castiga la loterie, ti-ai parasi jobul?

Cu siguranta. Imi surade mult mai mult ideea de a avea cateva afaceri de care sa am grija decat un job cu un program fix (trezitul de dimineata ma omoara 😦 )

9. Cine se afla in lista ta de top 5 celebritati? Oameni cu care daca ai avea oportunitatea....ai vrea sa stai de vorba

Nu am asa ceva, nu-mi plac listele de genul asta.

10. Ce te enerveaza la culme?

Ipocrizia, fuga de responsabilitate, persoanele cu aere de superioritate si cele care nu-si asuma greselile facute, sa ma trezesc dimineata, sa raman fara cafea, sa ma mut, Constanta invadata de turisti, galagia atunci cand am chef de citit.

11. Cum te vezi peste 10 ani?

Mai hotarata, mai putin pe fuga, fara insomnii.

12. Care e cea mai mare frica a ta?

Sa ajung sa vorbesc cu pisica din cauza singuratatii.

13. Ce fel de persoana crezi ca e cea de la care ai primit leapsa?

Ma face curioasa sa descopar mai multe despre ea.

14. Ai prefera sa fii singura si bogata sau maritata si saraca?

Ce cliseu de revista 😛 Sa zicem singura si bogata

15. Care e primul lucru pe care il faci atunci cand te trezesti?

Hmm, totul e in ceata pana cand ajung sa-mi beau cafeaua dar de obicei imi opresc alarma sa mai dorm 5 minute.

16. Ai da totul intr-o relatie?

Da, desi ma vad regretand asa ceva.

17. E cariera un lucru vital pentru tine?

Importanta da, vitala in niciun caz.

18.    Ai putea sa ierti si sa uiti indiferent ce lucru oribil ti-a facut cineva?

Nu, poate sa iert dar sa uit niciodata.

19. Preferi sa fii singura sau sa fii intr-o relatie?

In conditii normale intr-o relatie.

20. 6 oameni la care merge leapsa:

Diana, Haibidu, Alin, Tomata, Anaayana si Oana

6 Responses to “In joaca”


  1. October 28, 2008 at 9:38 am

    Hehe, multumesc de leapsa, da’ a fost deja pe la mine. Eu nu m-am chinuit sa o traduc, e cu intrebarile in engleza, asa ca poti sa o gasesti cu titlul de “Ce-as face cu banii daca i-as avea”. 🙂

  2. 2 Ela
    October 28, 2008 at 12:38 pm

    Sper sa ti se indeplineasca visul si sa deschizi o cafenea. De cand am vazut Dream for an insomniac tot caut sa gasesc un loc deosebit unde sa imi petrec timpul cu prietenii, la o cafea.

    Thx for playing 🙂

  3. October 29, 2008 at 11:25 pm

    Cam lungă joaca asta 🙂

    Încerc să răspund direct aici, pe scurt.

    1. Aş pleca, indiferent că nu mi-ar pica bine.
    2. Să deschid o cinematecă şi o ceainărie prietenoasă, cu muzică în surdină 🙂 Eventual să combin cele două dorinţe din când în cînd.
    3. Un măr
    4. Aş cumpăra ceea ce nu pot cumpăra acum, aş călători, aş face cadouri ş.a. chestii care acum nu-mi trec prin minte pentru că nu am acum un miliard de dolari.
    5. Da, prietenii odată intraţi la suflet nu am cum să-i mai scot de acolo.
    6. Aici mă abţin.
    7. Atât cât este nevoie. Toată aşteptarea asta e bună pentru că-ţi poate deschide ochii înainte de a face un pas greşit şi totodată îţi dai seama dacă iubeşti sau e doar un foc de paie.
    8. Daaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nu înainte de a le spune tot ce mă deranjează la ei, într-o manieră politicoasă, cu gândul că roata se poate întoarce.
    9. Nu e cineva anume dar dacă mă gândesc puţin, prima persoană care-mi vine în minte şi cu care mi-ar plăcea să vorbesc live este Brian Tracy.
    10. oamenii care dau foc la frunze toamna, praful şi gripa (e posibil să exagerez)
    11. din punct de vedere fizic, la fel ca şi acum iar la celelalte capitole, cu mai multă experienţă. Logic, nu?
    12. Să mă arunce cineva în apă. Nu de alta, dar nu ştiu să înot. Nu e cea mai mare frică dar e prima care-mi vine în minte. Probabil că aş învîţa să înot câineşte, că deh, nevoia..
    13. În anumite privinţe îmi seamănă sau mă regăsesc în ceea ce scrie.
    14. Măritată cu cel pe care l-am aşteptat la punctul 7 şi starea financiară nu mai contează. Cu siguranţă ar fi bună 🙂
    15. Mă dau jos din pat, mă uit în oglindă ce somnoroasă sunt şi-mi iau la revedere de la somnul de pe faţă cu nişte apă rece. Abia după aceea se poate spune că m-am trezit.
    16. Da. Când dai totul măcar ştii că ai încercat, indiferent ce se va întâmpla după. Niciodată nu-mi pare rău că am dat.
    17. destul de important
    18. Da. Mi s-a întâmplat deja de câteva ori. Lucrurile alea oribile erau oribile pe vremea lor, acum nici măcar nu mai ştiu despre ce e vorba. A rămas doar amintirea că ceva m-a deranjat cândva dar nu ştiu exact ce şi nici nu mă ănteresează.
    19. Hm… greu de ales.

  4. October 30, 2008 at 12:13 pm

    cred ca e prima leapsa la care o sa raspund, dar trebuie sa ma mai gandesc un pic

  5. 5 haibidu
    October 31, 2008 at 12:24 pm

    o sa raspund cindva, zilele astea.

  6. 6 haibidu
    November 1, 2008 at 9:54 pm

    nu sint un fan al lepselor, dar am sa-ti raspund la citeva intrebari, aici.

    2. Daca exista un vis pe care doresti sa ti-l indeplinesti, care e acela?

    – sa am o casa mica la tara, vopsita in alb, fara termopane, cu flori la ferestre si o bucatarie generoasa.

    3. Pe cine ai vrea sa paruiesti?

    – pe taximetristul de azi

    4. Ce ai face daca ai avea un miliard de dolari?

    – as calatori si mi-as indeplini visul de la pct. 2

    8. Daca ai castiga la loterie, ti-ai parasi jobul?

    – by all means!

    9. Cine se afla in lista ta de top 5 celebritati? Oameni cu care daca ai avea oportunitatea….ai vrea sa stai de vorba

    – as fi prea timida sa stau de vorba cu celebritati si n-am nici topuri. dar mi-ar placea sa povestesc cu bono, m.r. mociornita sau marius chivu.

    10. Ce te enerveaza la culme?

    – prea multe. lipsa de profesionalism, oamenii care se pling, toate institutiile de stat din romania.

    13. Ce fel de persoana crezi ca e cea de la care ai primit leapsa?

    – ambitioasa in secret, desi aparent timida 🙂

    15. Care e primul lucru pe care il faci atunci cand te trezesti?

    – traseul: pat-baie-bucatarie [pentru cafea, evident]

    17. E cariera un lucru vital pentru tine?

    – un job e vital, o cariera nu.


Leave a Reply

