28
Dec
08

Carti pretioase si bilanturi

p1040059

Am doua lepse de onorat inainte ca anul sa se incheie. In primul rand Diana ma intreba ce carte pretioasa am in biblioteca. Nu am putut alege o singura carte, am carti pretioase ca editie, aspect, cum ar fi cartile mele in limba franceza, carti pretioase ca vechime, una din ele fiind Madame Bovary, sau carti care-mi sunt dragi fie pentru poveste, fie pentru ca le-am primit de la cineva drag- Colectionarul de Fowles si Dragostea in vremea holerei- Marquez.

p1040165

Cristi pe de alta parte ma face sa ma gandesc la 8 lucruri din anul care a trecut. Nu pot sa spun ca a fost unul plin de evenimente:

1. Am schimbat 3 locuinte intr-un an.

2. Nu ma pot lauda ca am cunoscut multe persoane noi, dimpotriva mi-am mai facut ordine in asa-zisii prieteni.

3. Am reusit sa-mi fac mai mult timp pentru citit, fata de anii trecuti.

4. Am vazut Viena, unde m-as muta oricand daca as avea ocazia, jobul.

5. Am avut niste insomnii constructive.

6. Mi-am facut blogul prin primavara.

7. Am descoperit si vazut o multime de filme interesante.

8. Termin cu un regret: ca nici anul asta nu mi-am luat pisica.

Acestea fiind spuse, as vrea sa aflu ce carti pretioase are Ameer si cum a fost anul asta pentru Alexandra.

7 Responses to “Carti pretioase si bilanturi”


  1. December 28, 2008 at 4:53 pm

    Draga Ana, am o pisica pentru tine, are cateva luni si e foarte pufos si vorbaret. Interested?

  2. 2 moonlightblues
    December 28, 2008 at 9:04 pm

    suna asa de bine ­čśŽ …dar oricat de tentant ar fi, cred ca mai trebuie sa astept un pic, pana cand ma mai linistesc cu mutatul dintr-un apartament inchiriat in altul si o sa-i si pot acorda mai mult timp liber. nu as vrea sa-l stiu toata ziua singur acasa pana cand vin eu de la serviciu

  3. 3 feeria
    December 31, 2008 at 2:10 pm

    Si eu anul asta parca am citit mai mult, iar asta m-a facut sa ma simt tare bine si destul de libera (in sensul ca daca iti doresti, poti strecura pasiunile in programul incarcat si stresant), calatoriile incerc sa le reportez pe anul viitor… poate Praga? Tare mi-as dori!
    Un an nou fericit iti doresc!

  4. 4 meropi
    January 26, 2009 at 2:45 am

    din ce an e editia din Mme De La Fayette? Sunt foarte curioasa ­čśÇ

  5. 5 moonlightblues
    January 26, 2009 at 7:53 pm

    meropi, nu e una din cartile cu vechime, editia este din 1993…acelea spuneam ca fac parte din cartile pretioase ca aspect


Leave a Reply

in cautarea filmelor pierdute

Bookdepository

buy the book from The Book Depository, free delivery

Coltul colectionarului



