18
Mar
09

Colectia Cinema

cinema1Cautam pe site-ul Polirom ce carti o sa apara in perioada urmatoare si am avut parte de o surpriza placuta: se pare ca vom avea o alta colectie de carte dedicata cinematografiei care “va oferi chei de lectura a filmelor care au rulat in cinematografe, se va concentra asupra punctelor cheie din istoria cinematografiei si va oferi analize lucide dedicate cinematografului romanesc”. Primele carti care vor aparea sunt 4 decenii, 3 luni si 2 saptamani cu filmul romanesc (Alex. Leo Serban) si Bunul, raul si uratul in cinema (Andrei Gorzo), in pregatire fiind Istoria cinematografiei in capodopere a lui Tudor Caranfil. O initiativa demna de toata lauda. Sper doar sa nu avem parte de o carte pe an cum s-a intamplat in Biblioteca de film a Editurii Humanitas.

7 Responses to “Colectia Cinema”


  1. March 19, 2009 at 7:30 am

    Foarte tare! Tocmai ce mi-am luat Cum se fac filmele? de la Humanitas si mai am de citit Felini despre Felini. Noutatile de la Polirom or sa ma bucure.

  2. 2 moonlightblues
    March 19, 2009 at 8:53 am

    Si eu tot acum cateva zile mi-am cumparat-o ­čÖé dar nu am apucat sa o citesc

  3. 3 feeria
    March 19, 2009 at 11:30 am

    Oooo, ce frumos!
    Da, pacat de colectia de la Humanitas pentru ca era promitatoare. Eu l-am citit pe Lynch.
    Sunt chiar super interesata de acea parte cu “cinematograful romanesc”, pentru ca nu am citit nimic despre filmul de la noi, desi am vazut destule, din toate perioadele.

  4. April 9, 2009 at 9:52 am

    Buna!

    Va anunt ca cei doi autori din colectia CINEMA isi lanseaza astazi si, respectiv, maine, cartile abia aparute.
    In seara aceasta, la 18.00, la Sala de Lectura a Teatrului ACT, Alex Leo Serban isi va lansa 4 decenii, 3 ani si 2 luni cu filmul romanesc, alaturi de actritele Luminita Gheorghiu si Maria Dinulescu, de scenarisul, scriitorul Razvan Radulescu si regizorul Andrei Ujica (traieste in Berlin, dar e in tara in aceasta perioada).
    Maine, tot la ora 18.00, la Libraria Carturesti Verona, Andrei Gorzo isi lanseaza Bunul,raul si uritul in cinema, cu participarea lui Mihai Iovanel (revista Cultura) si a lui Razvan Penescu (Liternet)

    Mai multe detalii la andradobrea@yahoo.com

  5. 5 moonlightblues
    April 9, 2009 at 10:35 am

    vesti bune pentru cei din bucuresti ­čÖé pentru mine insa una din situatiile (rare ce-i drept) in care regret ca nu stau acolo

  6. 6 lanternativa
    June 28, 2009 at 4:28 pm

    Buna nu vreau sa-mi fac nici un fel de reclama!, daca te intereseaza chestiunile despre cinema am avut un mic serial la mine pe aceasta tema (vezi Tl├Ân, Uqbar, Orbis Tertiusa, episoadele intre XXXIII si L).

    P.S. Daca consideri, poti sterge acest mesaj…

  7. 7 moonlightblues
    June 28, 2009 at 8:32 pm

    nu o consider reclama pentru ca descoperisem o multime de lucruri interesante pe siteul tau…de aceea te-am si pus in blogroll


Leave a Reply

in cautarea filmelor pierdute

Bookdepository

buy the book from The Book Depository, free delivery

Coltul colectionarului



