21
Jul
09

O scurta iesire din rutina

Cateva zile libere pe care aveam de gand sa le petrec la Braila s-au transformat intr-o mini-vacanta in toata regula. Cautand putina liniste si racoare am fugit la munte cateva zile in zona Bran-Moeciu de Jos asa ca imi cer scuze pentru raspunsurile intarziate la mailuri. Nici nu tin minte ultima oara cand am stat atata timp fara internet sau fara sa ma gandesc la contracte, facturi si alte griji de genul asta. Zona e minunata (am pus cateva poze aici), insa m-a surprins faptul ca, in afara turistilor straini atrasi de legenda castelului Bran, majoritatea pensiunilor si hotelurilor erau goale iar localnicii se intreceau in oferte sa atraga mai multi turisti decat vecinii. Am umblat pana cadeam de oboseala, m-am ratacit pe munte dar am si ras cum nu am mai ras de multa vreme. Nu as mai fi plecat de acolo.

Intoarsa la Constanta, citesc la Diana ca s-a deschis un targ in pavilionul expozitional, la doi pasi de mine asa ca a trebuit sa vad despre ce e vorba. Am dat de liniste si aici, spatiu aerist si o combinatie interesanta de carti, bijuterii, antichitati, putina muzica clasica, chiar si un stand cu masti venetiene de la care am furat o carte de vizita in cazul in care nu-l mai gasesc data viitoare. Nu am avut timp sa ma uit cu atentie la oferte dar fata de alte astfel de targuri care se organizeaza in Constanta, sunt incantata de rezultat. Acum sa vedem cat rezista minunea, pentru ca vorbind cu una din doamnele de la standuri, am inteles ca multi se gandesc sa se retraga de la targ inainte de 16 august din lipsa de clienti.

In alta ordine de idei, vara asta trece mult prea repede…

7 Responses to “O scurta iesire din rutina”


  1. July 22, 2009 at 1:43 pm

    Ma indoiesc. Am fost la ultimele doua editii de Kilipirim si am fost dezamagit crunt. Prost si scump. Cartile erau numai idiotenii, fie cele care tocmai au fost ecranizate si sunt la cinema, fie novelizari dupa filme de la cinema. Jenant. Reducerile de asemenea ridicole, pretul care nu era taiat cu o bara rosie era, de fapt, mai mare decat cel de pe site. Deh, e provincie, de ce le-ar pasa.

  2. July 22, 2009 at 2:29 pm

    stai linistit ca si eu am cumparat carti de la Bookfest sau cum ii zice la asta, ultimul targ, care au fost de fapt mai scumpe decat pe site – reducerile astea de la targuri sunt o apa de ploaie, indiferent de oras

  3. 3 moonlightblues
    July 22, 2009 at 3:48 pm

    cristy mai sus nu ma refer la kilipirim, ci la targul organizat vizavi de pescarie…eu nu am stat foarte mult dar din cate am vazut la nemira preturile sunt exact cele de pe site, cu ofertele la 5 si 10 ron, la pravalia cu carti erau cateva reduceri mari de 50% dar nu mai stiu exact sa-ti spun la ce edituri

  4. July 25, 2009 at 12:04 pm

    pai la constanta nu se face asa ceva, in afara de targul de toale, nu cred c-ar mai “merge” asa ceva aici. ­čśŽ

  5. 5 moonlightblues
    July 25, 2009 at 7:48 pm

    dragos dar a mers vreodata? ca de 6 ani de cand m-am mutat in constanta nu-mi amintesc sa fi fost organizat un targ serios de carte

  6. 7 moonlightblues
    September 9, 2009 at 8:51 pm

    errr in anumite situatii,incurcaturi, pe munte… am fost mai relaxata zilele acelea


Leave a Reply

in cautarea filmelor pierdute

Bookdepository

buy the book from The Book Depository, free delivery

Coltul colectionarului



