20
Sep
09

We all have dreams of leaving…

Doua voci care ma urmaresc zilele astea

6 Responses to “We all have dreams of leaving…”


  1. September 20, 2009 at 10:56 am

    “mie mi-a cam trecut cheful de pus muzica pe blog”…aham

    sa zici sa-ti ia lhasa de sela – albumul The Living Road

  2. 2 moonlightblues
    September 20, 2009 at 3:55 pm

    presupun ca te-ai oprit acolo si nu ai citit commentul mai departe, altfel nu-mi explic…
    iar in privinta asa zisei tale recomandari, fac rost si singura de muzica

  3. September 20, 2009 at 4:25 pm

    scuze, m-am trezit comentand. n-aveam nicio intentie rea, sa stii

  4. September 22, 2009 at 10:44 am

    Băieţelul ăsta aşa aduce câteodată cu David Bowie, că nici nu mai ştiu ce ascult, tindersticks sau…

  5. 5 moonlightblues
    September 22, 2009 at 11:40 am

    pana acum o luna-doua nu ascultasem deloc tindersticks asa ca pentru mine e la descoperiri recente 🙂 imi place si ce a inregistrat singur staples

  6. September 22, 2009 at 3:57 pm

    Păi they never really made it to the top. Doar gata-gata să devină celebri. Oricum, cred că e o trupă importantă, care merită ascultată.


Leave a Reply

