12
Oct
09

Momente risipite

Louis Garrel intr-o sala de clasa inconjurat de chipuri angelice ascultand muzica Mariei Callas intr-unul din filmele lui Christophe Honoré

Doi straini care cauta pretexte sa se intalneasca la un pahar de vin intr-o cafenea la malul marii intr-o poveste cu parfum de magnolie, semnata de Marguerite Duras

Un tango neasteptat, miscari fluide intr-un decor minimalist alb-negru amintind parca de inceputurile dansului, intr-un film-spectacol de Saura

10 Responses to “Momente risipite”


  1. October 18, 2009 at 7:06 pm

    [coincidenta offtopic] acu 5 min am descoperit clipu asta cu visconti + callas 🙂

  2. 2 moonlightblues
    October 18, 2009 at 10:45 pm

    frumos moment, nu am mai vazut inregistrarea 🙂 dar e surprinzator sa-i vezi alaturi vorbind atat de dezinvolt… daca e filmat in 1969 ar trebui sa fie chiar perioada in care ea incepuse sa se retraga din cauza scandalurilor

  3. October 19, 2009 at 3:48 am

    recunosc, nu stiu mare lucru despre callas [im into classical music but not so much into opera]. gasisem clipu cautand despre visconti. da’ o sa caut filmu cu jeremy irons, about her.

  4. 4 moonlightblues
    October 19, 2009 at 10:45 am

    eu l-am lasat balta cand am vazut ca in rolul principal e fanny ardant. despre callas am citit o carte interesanta acum cativa ani, cu o coperta rosie, de la editura muzicala/pentru muzica dar nu mai stiu sa-ti spun autorul

  5. October 21, 2009 at 10:51 am

    de ce l-ai lăsat? 🙂 ardant le joacă bine totuşi în filmul cu pricina.

  6. 6 moonlightblues
    October 21, 2009 at 11:13 am

    nu o vedeam pe callas interpretata de ea si in plus nici nu-mi prea place ca prezenta intr-un film.am eu unele actrite care nu-mi plac, oricat de bine ar juca intr-un film… mofturi 🙂

  7. October 21, 2009 at 11:17 am

    ah! probabil pentru că e prea teatrală. o să îţi dau o veste proastă. :)) (de fapt, cred că ţi-o voi reaminti)… peste vreo lună vine în România primul film regizat de ea. :)) să vedem ce telenovea scoate din poşetă.

  8. 8 moonlightblues
    October 21, 2009 at 6:37 pm

    citisem ceva dar nu m-a facut curioasa sa ma interesez mai mult.cine stie ce o fi iesit

  9. 10 Lanternativa
    November 7, 2009 at 9:48 pm

    Louis Garrel…


Leave a Reply

