08
Dec
10

The Swinging Sixties

Ce se auzea la radio pe atunci

Runaround Sue si These Boots are Made for Walkin’

Un film Rock’n Roll despre Danemarca anilor  ’60 – Twist and Shout

Imagini si documentar cu excentricii acelor ani

AdPrinturile si moda anilor ‘60

Catherine Deneuve in Les Parapluies de Cherbourg

Richard Yates si povestea a doua surori in America anilor ’50-’60

11 Responses to “The Swinging Sixties”


  1. December 8, 2010 at 2:47 am

    esti fana tumblr, sa inteleg (apropo, vintageads au mai degraba imagini din deceniile 40-50 decat din anii ’60)

  2. 2 moonlightblues
    December 8, 2010 at 2:56 am

    nu cred ca fana e un cuvant potrivit
    sa zicem ca sunt bune atunci cand am insomnii

  3. December 8, 2010 at 2:59 am

    tu stii cel mai bine

  4. 4 kriss
    December 9, 2010 at 12:23 am

    foarte faina muzica

  5. 5 gabi teliceanu
    December 12, 2010 at 8:38 pm

    ne poti spune de unde ai luat primul film? are un nume imposibil si nu-l gsesc nicaieri:)

  6. 6 moonlightblues
    December 12, 2010 at 10:07 pm

    gabi am filmul pe un dvd, nu mai stiu exact unde l-am gasit.
    cred ca e mai usor sa-l cauti dupa denumirea in engleza dar daca totusi nu-l gasesti imi dai un semn aici sau pe mail si ti-l pun pe un site de transfer 🙂 e valabil pentru toate filmele pe care le recomand aici

  7. December 12, 2010 at 10:26 pm

    sunt curios ce site de transfer ai putea folosi. filmul nu prea se gaseste, asta pot sa spun si eu

    ma intreb daca ati putea face asta si pentru mine

  8. 8 moonlightblues
    December 12, 2010 at 10:47 pm

    nu se mai poate folosi transfer.ro? acum 2 saptamani am trimis cuiva un film si mergea
    o mai spun inca o data: pot sa fac asta (in limita timpului meu liber bineinteles) pentru oricine e interesat de un anumit film de care vorbesc pe aici
    vrei sa vezi filmul sau daca functioneaza site-ul de transfer?

  9. December 12, 2010 at 10:52 pm

    vreau sa fac rost de film. sigur, asta daca va permite timpul liber ca sa puteti face acest lucru pentru oricine. eu unul nu am folosit vreodata site-ul ala…banuiesc ca e o modalitate ceva mai noua de transfer de date

  10. 10 moonlightblues
    December 12, 2010 at 11:07 pm

    nu vad rostul tonului ironic in legatura cu timpul liber, uneori nu pot intra de la serviciu pe net
    o sa incerc sa uploadez filmul in seara asta daca sunt mai multe persoane interesate

  11. 11 gabi teliceanu
    December 15, 2010 at 1:04 am

    multumesc 🙂


Leave a Reply

