23
Dec
10

Never Say Goodbye

Deja v-ati obisnuit sa vorbesc aici despre filme sau carti mai putin cunoscute asa ca nu vad de ce filmele de Craciun ar fi o exceptie. Never Say Goodbye (1946) nu are dramatismul din It’s a Wonderful Life si Joyeux Noel sau pasii de dans din White Christmas si Holiday Inn dar timp de doua ore pe mine m-a facut sa simt ca intr-adevar vine vremea meselor cu familia, a aromelor de vin fiert, portocale si scortisoara. Asta cu toate ca afara nu este zapada, nu am terminat de impachetat cadourile si ma mai asteapta si cateva zile de drumuri.

Never Say Goodbye (1946) nu intra neaparat in categoria filmelor traditionale despre Craciun dar este o comedie a carei poveste se desfasoara in perioada sarbatorilor de iarna. Errol Flynn interpreteaza un artist pin up inconjurat permanent de femei frumoase care dupa divort incearca sa-si recucereasca fosta sotie cu ajutorul fiicei de opt ani. Interpretata haios de Patti Brady, Flip pare sa stie mai multe decat ar trebui la varsta ei si de-a lungul filmului isi foloseste imaginatia debordanta in tot felul de trucuri menite sa-i aduca pe parinti impreuna in ajunul Craciunului. Doar ca de fiecare data cand cei doi raman singuri trebuie sa intervina fie soacra, fie vreuna din blondele lui Flynn sau un marinar de peste mari si tari chemat de Flip sa complice si mai rau situatia.

Farmecul filmului sta tocmai in aceste incurcaturi si personaje neasteptate. Mie de exemplu mi-a placut Luigi – aiuritul proprietar al restaurantului unde toate personajele se intalnesc. Ar mai fi si scenele de la inceputul filmului in care Flynn intruchipeaza tot felul de eroi de poveste pentru fiica sa incercand sa transforme orice moment petrecut impreuna in ceva special.

In concluzie ati avea o multime de motive sa cautati filmul zilele acestea. Este si un film cu atmosfera potrivita pentru sarbatori, si comedie romantica, aveti ocazia sa o vedeti pe Patti Brady intr-un rol care aminteste de Shirley Temple si pe Errol Flynn imitandu-l simpatic pe Bogart.

10 Responses to “Never Say Goodbye”


  1. December 23, 2010 at 7:31 pm

    Errol Flynn era eroul copilăriei mele… Robin Hood 😀

  2. 2 moonlightblues
    December 23, 2010 at 8:11 pm

    daaa…si eu am vazut de multe ori filmul acela 🙂 dar uite ca din alte filme nu mi-l aminteam pe actor, de aceea am fost curioasa sa-l vad in alt rol
    cred ca si scenaristul s-a jucat un pic cu faptul ca mai toata lumea il stia pe flynn din robin hood pentru ca intr-una din scenele de la inceputul filmului de care vorbeam mai sus flynn ii trimite fiicei lui scrisori semnate robin hood 😉

  3. December 23, 2010 at 8:27 pm

    cred ca tu ai facut cu un post ceea ce nu am reusit eu cu 14 (13 momentan)

  4. 4 moonlightblues
    December 23, 2010 at 8:48 pm

    la ce te referi?
    am vazut recomandarile tale si cred ca a fost o idee foarte buna sa reamintesti de clasicele de craciun

  5. December 23, 2010 at 8:58 pm

    ma refer la a convinge mai multa lume sa vada filmele despre care am vbit. ma rog, am gresit, vroiam sa spun ca vei face cu acel un post ceea ce eu nu am reusit.

    clasicele de craciun? banuiesc ca nu ai observat ca nu am scris numai despre clasice. eu unul am incercat sa pun chestii cat mai variate – si clasice, dar si chestii despre care poate ca unele persoane nu au auzit de ele. dupa cum spuneam, nu stiu daca am rezolvat mare lucru

  6. December 25, 2010 at 12:14 am

    dear ann,
    sarbatori fericite, intamplari inefabile, oameni surprinzatori, filme vechi si bune si carti nu prea noi si uluitoare…si o vacanta pe coasta de azur:)

  7. January 2, 2011 at 12:41 pm

    Mersi d-ra pentru sugestia clasica, la multi ani 😉

  8. 8 moonlightblues
    January 2, 2011 at 2:27 pm

    va multumesc pentru urari 🙂
    la multi ani!
    sa descoperim anul asta carti si filme bune sa ne faca noptile albe si sa ajungem in locurile pe care am visat sa le vedem

  9. January 2, 2011 at 4:15 pm

    vreau sa iti urez si eu aici la multi ani (nu stiu daca a fost remarcat in alta parte)

  10. 10 moonlightblues
    January 2, 2011 at 4:21 pm

    la multi ani!
    am fost plecata cateva zile si nu am reusit sa raspund tuturor mailurilor


Leave a Reply

