12
Jan
11

Si la photo est bonne…

daca sunteti curiosi cum arata primele fotografii color realizate cu tehnica Autochrome a fratilor Lumière

Cecil Beaton in spatele camerei

sau vacantele lui Thomas Mann

dati click pe imagini

5 Responses to “Si la photo est bonne…”


  1. 1 Anca Stoina
    January 12, 2011 at 8:48 pm

    Foarte interesant blogul, imi plac tare mult fotografiile vechi. Am descoperit astazi si eu un blog, http://www.vivianmaier.blogspot.com/
    E vorba de un tip care a cumparat la o licitatie negativele Vivianei, si din pacate au fost facute publice fara ca ea sa se mai poata bucura de celebritate. Merita aruncata o privire. 🙂

  2. 2 moonlightblues
    January 12, 2011 at 9:23 pm

    am citit si eu zilele trecute de cutia cu surprize 🙂

  3. 3 Nemo
    January 14, 2011 at 2:12 pm

    Impresionant
    Fotografiile Lumiere seamana cu adevarate picturi

  4. January 16, 2011 at 1:43 pm

    De ce mi-l închipui pe Th. Mann totdeauna (după ce trece o perioadă fără să-i văd chipul) ca pe un bărbat impozant, spre supraponderal? O fi din cauza dimensiunii volumelor lui? Misteriu!

  5. 5 moonlightblues
    January 16, 2011 at 3:14 pm

    @nemo – intr-un fel sunt niste picturi, tusele de vopsea inlocuite cu placi colorate suprapuse 🙂

    @cristian – probabil :))
    pe mine m-a surprins sa-l vad in ipostaza asta, de familist, pentru ca am acea imagine gresita ca scriitorii trebuie sa fie singuratici, neintelesi


Leave a Reply

