02
Sep
11

The Summer of ’65

Cateva filme fara sunet din arhiva personala a actorului Roddy McDowall au fost date publicitatii zilele trecute. Majoritatea filmate in vara anului 1965 la plaja sau in casele de vacanta ale actorilor. I can’t stop watching !

Christopher Plummer & Natalie Wood

Lauren Bacall, Anthony Perkins & Jane Fonda

Rock Hudson & Lauren Bacall

Kirk Douglas, Lauren Bacall & Paul Newman       


8 Responses to “The Summer of ’65”


  1. 1 Mia Dragu
    September 2, 2011 at 9:31 pm

    Breathtaking!

  2. September 5, 2011 at 6:58 am

    asa e! \nathalie wood are o prezenta magnetica.
    btw, m-am mutat pe wprdpress 🙂

    • 3 moonlightblues
      September 5, 2011 at 11:37 am

      gata, am modificat 😀
      cand ai spus ca ne vedem si prin alte parti ma gandeam ca imi vei da linkul unui blog culinar 😛 nu ca te muti de pe blogspot

  3. September 5, 2011 at 7:23 pm

    hehehe, nu cred ca e cazul, mai ales ca in ultima vreme am mancat, dar n-am mai postat 😀

  4. September 8, 2011 at 12:50 am

    Wow, I can’t stop watching either! Ce descoperire! Ce frumos este sa-i vezi asa tineri. Natalie Wood arata minunat, si Jane Fonda. Este leita Henry Fonda. xo
    Ada

    • 6 moonlightblues
      September 8, 2011 at 11:52 am

      filmele in care apare natalie wood sunt si preferatele mele…e asa naturala si jucausa cu camera 🙂
      ieri am mai descoperit unul frumos cu julie andrews jucandu-se pe plaja cu fetita ei emma


Leave a comment


in cautarea filmelor pierdute

Bookdepository

buy the book from The Book Depository, free delivery

Coltul colectionarului